maandag 18 maart 2019

Love

Hallo allemaal,

Vandaag een keer een heel ander kaartje van mijn hand.  Een heus Clean & Simple kaartje. Enorm uit mijn comfortzone, maar dat mag af en toe wel eens toch? Dit is mijn eindresultaat geworden


Als basis heb ik de Jilliez contour creator mal Emily genomen (2018/0002). de grootste maat is van Jilliez glitterkarton ijsblauw (2018/2009). Een maatje kleiner is donker blauw cardstock en nog 1 maat kleiner het Design papier van Noor Design ' Winter Time' (6011/0592).


Zowel uit het blauwe cardstock als het designpapier heb ik de No end border mal van Noor design 'Bubbles en stiksels' gestanst. Vervolgens heb ik dezelfde stans uit 3 kleuren glitterkarton van Jilliez gestanst. Ijsblauw (2018/2009), Wit (2018/2012) en Blauw (2018/2010). met de stukjes die uit de mal kwamen (normaal gesproken reststukjes) heb ik de stans uit de basis opgevuld, met dit toffe resultaat.


Het gltterkarton van Jilliez is eht suer ooi van structuur (heel fijn) en laat geen glitters los bij bv stansen. Ideaal voor kaarten maken dus.


Aan de rechter kant heb ik uit de Scr@p stanskit 'Beautiful' het rondje met LOVE uitgestanst met daarachter een stukje wit glitterkarton.  Het rondje heb ik 'onhoog gehouden' door de kettingen stans van Noor (6002/1233). Het geheel heb ik nog af gemaakt met een doodle randje met de Artliners van Jilliez (20181008).



Zo zie je dat een eenvoudig CAS kaartje ook heel mooi kan zijn.

Creatieve groetjes,



1 opmerking: