dinsdag 18 september 2018

Jilliez Bloghop - Album Creator Baby

Goedemorgen lieve allemaal,

Wat zijn wij trots op ons nieuwe merk Jilliez en natuurlijk ook op ons nieuwe Design Team. Zondag en maandag hebben we ons merk geïntroduceerd op de KreaVak beurs in Houten, een vakbeurs voor winkeliers en daar is het met heel veel enthousiasme ontvangen. Onze artikelen zullen dus binnen afzienbare tijd in de betere hobbyspeciaalzaak te vinden zijn.

De dinsdag wordt bij Jilliez de vaste bloghopdag waarbij we een nieuw product met ons hele team uit zullen lichten. We starten deze keer met deze Album Creator mallen. 

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
Je kunt, door deze mallen over te trekken op cardstock en uit te knippen, hele leuke baby albums zelf maken. Ons team is ermee aan de slag gegaan en hieronder alvast een aantal snaaks.

Noriko

Corry

Corry

Daisy

Thera

Vera



Lilian


Sandra

Wil je meer zien? Hop dan even langs de blogs van ons Design Team. Ook kun je kans maken op een leuke prijs:

  • Hop op dinsdag 18 september langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!
We starten bij het blog van :


Heel veel plezier bij het hoppen!


12 opmerkingen:

  1. Dit was al een super leuke hop. Zo nieuwsgierig wat Jilliez nog meer gaat brengen. Veel plezier Team 👍🏻Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk album. Komen er meer thema's? Erg leuk ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alles bekeken. Maar omdat 1 niet op blogspot was, heb ik daar als Wilma Huizinga gereageerd 😂. Ik weet niet hoe ik dat kan wijzigen maar ik neem aan dat het wel goed komt. Was een leuke hop 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige albums hebben ze gemaakt allemaal!! En wat een geweldige spullen zijn er nu al bij Jilliez in de collectie!! Ik ben zo benieuwd om ze in het echt te zien ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke collectie en prachtige voorbeelden! Veel succes met dit nieuwe merk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben niet gauw van de overtrekmallen, maar deze is zoooo leuk!! Supermooie creaties allemaal! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mij betreft is jullie 1e blog een groot Succes! Echt super gave creaties van het baby albumpje. Dank jullie wel dames voor alle toffe voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk om alle albums te zien allemaal op een eigen manier uitgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk al die mooie albumpjes.
    Succes met het nieuwe merk.
    Hoop dat mijn reacties overal door gekomen zijn ging niet zoals het moest.

    BeantwoordenVerwijderen