woensdag 19 september 2018

Happy Birthday Hugs

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Daisy Martens, 30 jaar en woonachtig in het Limburgse Gennep samen met vriend en hondje. 


Creatief bezig zijn met papier is echt mijn aller grootste hobby. Ik kan er alles in kwijt. Of het nu kaarten maken, mixed media, scrapbooking is ik ben overal voor in. Dit nieuwe merk Jilliez vind ik helemaal geweldig. De veelzijdigheid van de toffe masks die in deze eerste collectie zijn uitgekomen is eindeloos. Met de create mallen kunnen we weer te gekke vormen maken. En niet alleen voor de kaarten. Ook daar zijn super veel mogelijkheden mee.  Ik vind het onwijs leuk dat ik deel uit mag maken van dot designteam! Ik ga mijn best doen jullie zoveel mogelijk te inspireren met deze geweldige producten!

Ik ga jullie nu snel mijn eerste creatie laten zien gemaakt met de producten van Jilliez.

Ik ben helemaal verliefd op de leuke masks die zijn uitgekomen in deze eerste collectie. Daar moest ik natuurlijk meteen mee aan de slag.  Allereerst heb ik 2018/0015 Jilliez Mask Stencil op een A6 velletje aquarel papier geplakt. 


Met een blendingtool heb ik 3 kleurtjes inkt aangebracht in het stencil. Dit heb ik een beetje nat gespoten met een water flesje zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen. Vervolgens heb ik 2018/0007 Jilliez Mask Stencil over het vorige stencil heen gelegd en heb ik met dezelfde 3 kleuren met een blending tool verwerkt over dit mask. Op deze manier komt het patroon van het mask stencil alleen in de open stukken van het stencil dat ik je nog vastgeplakt hebt zitten. 

Ik vind het zelf een erg vrolijk kaartje geworden. De tekststempels die ik erop heb verwerkt komen van de merken Noor! Design en Bella Lulu en vormt de finishing touch van mijn kaartje.  Achter het A6 velletje dat ik heb bewerkt met inkt heb ik zwart cardstock gejat dat aan beide zijde 1 cm groter is. En daarachter nog een velletje wit dat 0.5 cm groter is.

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met mijn eerste kaartje voor Jilliez. 

Creatieve groetjes,




2 opmerkingen: