zondag 17 maart 2019

Carrots


Hallo allemaal,

Het is weer zondag en dus tijd voor mijn Jilliez Creatie.


Deze week ben ik aan de slag gegaan met de Jilliez Card Creator Elisabeth. Met deze mal heb ik al verschillende "seizoens" kaartjes gemaakt. Nu is het tijd voor een beetje Lente. Het Easter design papier van Noor design heb ik gebruikt voor de aankleding van deze mal.

2018/0017 Jilliez Card Creator Elisabeth

Na het kleuren van de digi heb ik nog enkele "openingen" in de grond getekend met de Jilliez Artliners. Hierdoor benadruk ik het oogsten van de wortels nog eens extra. Natuurlijk mag een doodle randje ook niet ontbreken.


Na het stansen en embossen van het vogelhuisje heb ik de dakpannen nog bewerkt met de Jilliez Artliners, waardoor deze ook iets meer aandacht krijgt in het kaartje.


Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen deze week.

2018/1009 Jilliez Artliners set colour

Fijne zondag nog!

Groetjes,






1 opmerking: