maandag 11 februari 2019

Samen 100

Lieve allemaal,

Wat gaan die weken toch hard. Het is alweer maandag, dus tijd voor een echte Jilliez kaart. Dit weekend vierden een vriendenstel dat ze beiden 50  jaar zijn geworden. Hier heb ik dit kaartje voor gemaakt:


Als basis heb ik uit wit cardstock de Contour Creator mal Emily (2018/0002) geknipt en met distress inkt abadoned coral gekleurd. Ik heb de onderste ronding rechth afgesneden zodat de kaart goed kan blijven staan


Ik heb de kaart gemat met het Jilliez gllitterkarton blauw 2018/2010.


vervolgens heb ik weer een maatje kleiner uitgeknipt uit wit mixed media papier. Hier heb ik op verschillende plaatsen met versamerk inkt een oude Noor Design stamp Floral frames (6410/0344) op gestempeld en met wit embossing poeder en de heattool afgewerkt. 


Het mooie hiervan is dat wat je er daarna nog overheen doet, je de witte kleur blijft zien. De hele kaart heb ik met 3 kleuren distress inkt en een blending tool bewerkt (abandones coral, wild honey en gathered twigs). 


Vervolgens heb ik met diezelfde kleurenwat accenten aangebracht met de twee Jilliez Mask stencils 2018/0005 en 2018/0007). Ook heb ik hier en daar met een  script stempel nog wat accentjes aangebracht. 

 

De digi van teddy Bo heb ik ingekleurd met winstor & Newton brushmarkers. 


Op de Banner onder de digi heb ik met Jilliez Art liner blach (2018/1008) de tekst geschreven en met de zalm marker uit de Art Liner colour set de schaduw gemaakt. 


 

 Rechts en links heb ik een bloementoeg gemaakt met wat veren, de Noor Design roll up roses (6002/0473 en 6002/0385) Ook hier heb ik weer het glitterkarton terug laten komen. het blad is van de vintage flourishes leaf 2 (6003/0047)



Ik heb de kaart afgewerkt door rondom met een Art liner een doodle randje te maken


En zo kwam ik tot dit eindresultaat.


IK wens jullie allemaal weer een hele fijne week en tot de volgende keer.

Creatieve groetjes,


2 opmerkingen: