dinsdag 12 februari 2019

Bloghop - Jilliez Metallic Markers

Kijk eens hoe tof de nieuwe Jilliez Metalic Markers. Ideaal voor Art Journal, leuke doodle randen op je kaart en nog veel meer!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Vandaag willen we jullie de mogelijkheden met deze gave set laten zien.


Corry

Thera

Lilian

Sandra

Daisy


Wat moet je doen?
  • Hop op 12 februari 2019 langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van :

Corry

Heel veel plezier bij het hoppen!

5 opmerkingen:

  1. Leuke bloghop, klop het alleen dat Daisy er niets heeft opstaan voor deze bloghop? Verder prachtige creaties gezien. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave bloghop. Mooie markers. Meiden bedankt voor de inspiratie. Ik.kijk uit naar de volgende hop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke creas weer! Ik ga zo toch ook weer aan de slag maar waarmee.......... moet eens even denken waar ik inspiratie vandaan ga halen ;) Hier was natuurlijk genoeg te zien maar wil toch iets meer zelf gaan doen dan alleen maar "na-apen" ;) Maar ik vind de markers echt geweldig! Ook al heb ik het idee dat ik iets mis aan kleurtjes, maar deze set gaat in ieder geval op mjin verlanglijstje, Jilliez staat heel hoog bij mij! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gedaan dames, en uh hihi deze passen perfect bij de andere metallic brushpennen die ik al heb <3.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk bloghop!
    En dames jullie hebben weer ontzettend mooie creaties gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen