zondag 16 december 2018

Santa's Helper


Hallo allemaal,

Zo vlak voor kerst wil ik jullie toch nog even inspireren met een kerstkaartje.


De basis van deze kaart is de Jilliez Card Creator Elisabeth. Deze heb ik eerst overgetekend op zwart cardstock en daarna op design papier uit de Silent Noght set van Noor! Design.

2018/0017 Jilliez Card Creator

Door deze mal te vouwen en het flapje ergens achter te haken (in dit geval de mooie ronde mal van Noor design, 6002/1143) blijft je kaartje mooi staan.


Het kleurwerk heb ik natuurlijk weer gedaan met de Jilliez Aqua Brushmarkers.

2018/1004 Jilliez Aqua Brushmarkers Set Blue

Het hartje van de kerststerren (Noor design, 6002/1048) heb ik gemaakt met de Nuvo Paerl Drops. Zo komt het kleine beetje rode kleurwerk uit de digi weer even subtiel terug.


De kleine labels uit de Litlle Happiness collectie van Noor! Design zijn zo schattig en passen leuk in dit hoekje aan wat scrappers floss.


Mocht je nog wat ideetje nodig hebben voor de laatste kerstkaarten van dit jaar dan hoop ik dat ik je heb kunnen inspireren. Zijn je kerstkaarten al klaar dan heb ik je misschien al kunnen inspireren voor de collectie van volgend jaar.

Groetjes,



2 opmerkingen: