zondag 4 november 2018

Happy Christmas


Hallo allemaal,

Ik ben weer aan de slag geweest met de leuke Jilliez Card Creator Elisabeth. Deze keer heb ik er een kerst variant mee gemaakt.


Met de Card Creator heb ik eerst de basis getekend op wit cardstock waarna ik deze heb uitgeknipt. Het design papier heb ik ook eerst afgetekend met de mal waarna ik deze ook heb uitgeknipt en op de witte basis heb geplakt. Bij deze kaart heb ik een mooie strik gebruikt om hem vast te zetten zodat hij blijft staan. Hier kun je natuurlijk van alles voor gebruiken zolang het flapje er maar achter blijft haken.


        2018/0017                                 2018/0006        
               
Naast de Card Creator ben ik ook nog aan de slag geweest met een van de Jilliez Mask Stencils.
Deze mask heb ik verwerkt in de achtergrond van de flamingo's (MFT, CS-343) met zowel structuurpasta als de Nuvo Glimmer Paste.



In de achtergrond heb ik witte kerstbomen gemaakt met de Silent Night - Christmas Tree (Noor design, 6002/1144). Voor de witte ijspegelrand heb ik de Silent Night - Icecles gebruikt. De tekst op de banner heb ik voorzien van goud embossingpoeder voor het bling-bling effect.

Dit was mijn bijdrage weer voor deze week.
Ik wens jullie nog een fijne zondag !
groetjes,


1 opmerking: