zaterdag 3 november 2018

Happy Birthday

Hallo Allemaal ,

Het is weer weekend en vandaag heb ik een creatie gemaakt met de Jilliez Contour Creator mal .


Deze is toch wel mijn favorite Jilliez mal, vind m zo leuk !


 Ik heb de mal over getrokken op bruin craft karton,en daarna bekleed met paars/lila tinten design papier. De randjes van het design papier heb ik ruw gemaakt met de distresser om het een wat leuker effect te geven. Het afdrukje is van CC Designs en die heb ik ingekleurd met Zigs. Achter het afdrukje heb ik een blauwe mal van Joy gebruikt zodat er onder en boven een mooi randje ontstaat. En aan de rechterkant heb ik 2 labeltjes van Joy Crafts geschoven. De eikeltjes zijn van Marianne Design En de leuke "windmolentjes " zo noem ik ze zijn ook van Joy Crafts .

Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te inspireren !


2 opmerkingen: