maandag 4 maart 2019

Proficiat

Hallo allemaal,

Ook deze maandag weer een creatie van mijn hand. Dit keer besloot ik eens iets heel anders te proberen. Ik heb de Fuse tool van We R memory keepers al een behoorlijke tijd, maar gebruik hem eigenlijk veel te weinig. Hoog tijd dus om hem te combineren met een Jilliez mal. Met deze deurhanger als resultaat.


Als basis heb ik de Jilliez Card creator doorhanger (2018/0004) uit Mica transparent sheets van Joy!Crafts gesneden. Deze heb ik met de Fuse tool dicht geseald behalve aan de rechterkant. Ook heb ik er een pocket in gemakt die groot genoeg is voor een cadeaukaart. 


In de twee pockets onder en boven heb ik wat schudmateriaal gestrooid en toen dicht gesealed. In het midden heb ik de cadeaukaart geschoven voordat ik hem dichtmaakte. 


Zowel boven- als onderaan heb ik een stuk designpapier geplakt. Dit komt van een papierblok van Noor! Design (Berry Sweet). Hier heb ik een randmal van Noor! Design aan vast gemaakt. (6002/1251). 


De cijfers komen van de Jilliez stansmal memorydex (2018/0201


Ter decoratie heb ik verschillende stansen gebruikt. De groene tak over de hele deurhanger komt van de Hello Autumn (6002/1045), De bloemen van Floral flourisches Chrysant (6002/0972) en de vlinders van de one of a kind set Lente (6002/0700). De vlinders heb ik afgemakt mey een paar pareltjes gemaakt met de Nuvo Crystal drops bottle green (682N).


Proficiat heb ik gestempeld met de Bella Lulu clear stamps Handlettering (300/0101).  Nog een keer de hele deurhanger


Ik hoop dat jullie weer geïnspireerd zijn om ook oude spulletjes, of dingen die je al heel lang in huis hebt, te combineren met nieuw knutselmateriaal.

Een hele fijne week,
creatieve groetjes 



2 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig, wat een leuk idee om er schudmateriaal in te doen. Ik gebruik mijn fuse ook veel te weinig en heb hier weer inspiratie door gekregen, dank je wel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen