maandag 11 maart 2019

Basketbal

Lieve allemaal,

Even een heel ander kaartje van mijn hand dan gebruikelijk. Deze week zijn onze beide zoons jarig. Beide zijn ze op en top basketballers. Voor allebei heb ik dan ook een basketbalkaart gemaakt.  Op de kaart die ik vandaag op dit blog wil laten zien heb ik heel veel Jilliez producten verwerkt.


Als basis heb ik wit cardstock genomen dat ik met twee kleuren distress inkt licht geel heb gemaakt
De letters heb ik gemaakt met de twee Album creators van Jilliez. Een paar letters van het Baby album (2018/0018) en de rest van het Kerstalbum (2018/0022).

 

Alle letters heb ik met Structuurpasta met diverse Jilliez maskstencils structuur gegeven. Ik heb het maskstencil met de blokjes (2018/0001)voor de letter B en K gebruikt.



Het maskstencil met de cirkels (2018/0007) voor de letters S en T


En tot slot die met de streepjes (2018/0006)voor de overgebleven letters A en E


Vervolgens heb ik 4 kleuren Jilliez Aqua brushmarkers op een craftsheet aangebracht. Ik heb gekozen voor twee kleuren uit het gele set (2018/1001) en twee kleuren uit het rode set (2018/1003). die heb ik nat gesprayed en de letters erdoorheen gehaald.


Daar waar de inkt niet zo goed op bleef zitten heb ik het opgevuld met geel


Daarna heb ik met het maskstencil met de kleine vormpjes (2018/0005) en distress inkt wat extra vormpjes aangebracht.



Met de Noor design Scr@p clear stamp Script(6410/0468) heb ik met oranje inkt van Memento spetters gestempeld en met zwarte inkt script


Met basketbalstickers die ik uit Amerika heb meegebracht heb ik de kaart afgemaakt.


Het is lastig op de foto te krijgen, maar de basketballen zijn 3D wat een heel gaaf effect geeft
Rondom degrote kaart heb ik nog met de Jilliez Artliners zwart een doodle randje gemaakt.


Hoe gaaf is het dat je op een relatief eenvoudige kaart zoveel creativiteit kwijt kunt. Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes hebben opgedaan en tot de volgende keer.

creatieve groetjes, 

1 opmerking: