vrijdag 8 februari 2019

Er is niet wat......

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik weer een stempelkaart gemaakt. De basis is dit keer van Dutch Doobadoo. Deze heb ik 3 x uitgeknipt. De basiskaart is crème, de oplegkaart is olijfkleurig en hierop zit de bewerkte kaart.
Ik heb het stempelpapier op kleur gebracht met Versamagic inkt. Ik heb 3 tinten groen hiervoor gebruikt en de randen met zwart aangezet. 


De vlinder heb ik met zwart gestempeld op de kaart. Ik heb hem nogmaals gestempeld en uitgeknipt. 

2018/0007 Jilliez Mask Stencil

Het hart van de vlinder heb ik met de Jilliez auqamarkers op kleur gebracht.


Door alleen het hartje vast te plakken lijkt het net of de vlinder van de kaart vliegt.


Op bovenstaande foto zijn ook de cirkels van het Jilliez mask te zien. Deze heb ik met een lichte zand kleur aangebracht.


Hier nog even een foto vanaf boven gezien. De zwarte stipjes die je ziet zijn aangebracht met de markers van Jilliez. Alle overige stempels zijn met zwarte Versafine aangebracht. Ook de tekststempel breng ik altijd aan met Versafine met deze inkt krijg je een mooie scherpe afdruk.


En nog even het totaal plaatje.



1 opmerking: