maandag 18 februari 2019

Cuddle

Lieve allemaal,

Ook deze week wil ik jullie weer een kaartje laten zien. Dit keer is het wel een kaartje met een twist.
Ik heb namelijk een dubbele slidercard voor jullie gemaakt. Ik zal jullie zo in een heel kort filmpje laten zien hoe dat in zijn werk gaat. Dit is hem geworden:

Hieronder  laat ik in een kort filmpje zien hoe de kaart open en dicht gaat.



Als basis heb ik het kleine gedeelte van de Jilliez contour creator mal Elisabeth  (2018/0017). Gebruikt. Hiermee heb ik twee losse sliderkaarten gemaakt die ik op elkaar heb geplakt.


Op de kaart heb ik gebruik gemaakt van hte nieuwste Noor design papier bloc vintage babygirl (6011/0606)


Links en rechts van het knipplaatje heb ik een Mon Ami beertje Teddy (6002/1299) opgeplakt. Ik vind ze zo super schattig!


Bovenaan heb ik nog de pearl ribbon randstans gebruikt (6002/1177)


Als je de ene slider kaart uittrekt gaan er twee flappen die ikgemaakt heb met het kleinste gedeelte van de Jilliez mal naar rechts en links. Hier heb ik labeltjes op geplakt van het labelvel vintage babygirl (6011/0416).


De andere sliderkaart gaat van boven naar beneden open. deze heb ik verder nog niet versierd omdat ik deze wil gebruiken om mijn persoonlijke boodschap op te zetten.


Zo ziet de kaart er in zijn geheel uit. Ingeklapt is hij makkelijk op te sturen.


Ik hoop dat ik je weer heb weten te inspireren om de mallen van Jilliez ook eens anders te gebruiken.

creatieve groetjes,


2 opmerkingen: