maandag 25 februari 2019

Bundeltje Geluk

Hallo allemaal,

Ook deze maandag heb ik weer een kaartje voor jullie waarbij ik een Jilliez mal heb gebruikt. Eigenlijk is deze mal een mask stencil, maar ik heb hem gebruikt om er raampjes mee uit te snijden.

Dit is hem geworden.


Het is een cadeaudoosjeskaart geworden waarbij ik gebruik heb gemaakt van de Jilliez mask stencil met raampjes (2018/0015)


Het onderste gedeelte heb ik 3 cm naar voren gehaald zodat er een doosje ontstaat. achter het gat heb ik Mica geplakt zodat er daadwerkelijk een cadeautje in kan. Het geheel heb ik op een dubbelgeklapte kaart geplakt zodat er ruimte genoeg is om iets in te schrijven.


Zie je hoe gaaf de raampjes zijn, door de vorm van de mask stencil hebben ze een ruwe vintage uitstraling.  Je kunt verschillende cadeautjes in het doosjes doen. Hier heb ik bijvoorbeeld drie paar babysokjes in gestopt en op de volgende foto zie je een versie met snoepjes erin.


De bloementoef heb ik afgemaakt met  de Noor Design Garden leaves (6002/0939). En de tekst heb ik gestempeld met de Bella Lulu clearstamp set Baby (3002/0107). 


Om de tekst heb ik een doodle randje gemaakt met de Jiliez Artlinerset colour met een super fijne tip. (2018/1009)

De beertjes zijn digi's van van Teddy Bo. Het designpapier is van de Vintage Babyboy papier set van Noor! Design (6011/0607).


De banner heb ik gebogen op het doosje gezet en vastgemaakt met het lijmpistool.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Creatieve groetjes,



2 opmerkingen: