vrijdag 18 januari 2019

Fijne Dag

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een nieuwe post voor Jilliez. Ik heb dit keer gekozen om te werken met stempels en een mask.


De basis is dit keer de zoutelap van Dutch Doobadoo. Ik heb dit model uit papier geknipt en op kleur gebracht met Versamagic inkt.

2018/0006 Jilliez Mask Stencil

Nadat de kleuren zijn aangebracht ga ik met een donkere kleur het mask aanbrengen.


Door het mask te gebruiken in een tint die aansluit bij de gekozen kleuren krijg je een subtiel geheel.

2018/0013 Jilliez Mask Stencil

Wil je dat het mask meer opvalt op je creatie, kies dan voor bijvoorbeeld een zwarte tint.


Ik hou van zachte tinten en heb daarom ook gekozen om het mask in een tint 
te verwerken die dicht bij de stempelkleur aansluit.


Langs de randen heb ik wel gekozen voor een zwarte tint. Dit geeft een mooie diepte en accent langs de rand.

Creatieve groet,


1 opmerking: