maandag 21 januari 2019

Dikke knuffel

hallo allemaal,

Ik ben heerlijk aan het spelen geweest met de Jilliez metallic brushmarkers. Ik moet de kunst van het brushletteren echt nog onder de knie krijgen, maar toch wil ik jullie deze poging laten zien. Dit is het eindresultaat.


Ik heb de Jilliez contour creator Elisabeth (2019/0017) als basis gebruikt. Ik heb deze mal al op heel veel verschillende manieren gebruikt. Dit keer heb ik de mal gelaten zoals hij is alleen heb ik hem gekanteld.


De digi is van Teddy Bo en heb ik ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft kleurpotloden. De beer staat in een dubbele grasrand. Beide zijn oude grasrandmallen van Noor Design (6002/0641 en de vintage flourishes grasrand 6002/0641). Hierin heb ik kleine bloemetjes van de little happiness serie geplakt (6002/0774). de beer heb ik met foamblokjes voor de helft opgeplakt zodat het kleine kaartje hieronder geschoven kan worden waardoor de kaart blijft staan. 


Zoals ik al zei heb ik de tekst met de Jilliez metallic brushmarkers set pastel (2018/1010) geschreven.


Het is moeilijk om op de foto te krijgen maar er zit een prachtige metallic gloed overheen. In de letters heb ik met de Jilliez Artlinerset black (2018/1009) een extra accentje gegeven.


Rondom heb ik met de Artliners colour (2018/1009) een doodle randje gemaakt.


Nog even de letters uitvergroot waardoor je wellicht de glans iets beter kan zien.


Bovenaan heb ik een oude vlinderrandstans van Noor design geplakt (6002/0251) en nog twee loss vlinders. Op de vlinders heb ik met Nuvo Crystal drops Neptune wat pareltjes gemaakt.


En zo ziet de kaart er van boven uit.


Leuk dat jullie even langs zijn geweest en tot de volgende keer.

Groetjes,


3 opmerkingen: