zaterdag 29 december 2018

Sterkte

Hallo Allemaal ,

Vandaag wil ik jullie een Sterkte kaart laten zien wat ik gemaakt heb met het Jilliez Album Creator Kerst .


Ik heb hiervoor de letters gebruikt van het kerst album .


Zo kun je dus op meerdere manieren het kerst album gebruiken.


Ik heb eerst de letters over getekend op groen cardstock en daarna op design papier. De letters heb ik gedoodled met de Jilliez Artliners zodat ze er wat meer uitspringen.



Daarna heb ik als basis van de kaart wit cardstock genomen en bekleed met design papier ,en de letters er iets overlopend opgeplakt . Een stempelafdrukje van een kikker gebruikt en die ingekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers.


Opkikker tekstje erbij en je hebt een leuke opkikker/sterkte kaart.

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren.

Groetjes





1 opmerking: