maandag 31 december 2018

Opkikker

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kaartje met een twist voor jullie. Ik heb er deze tri-fold card van gemaakt 


Als je het middelste gedeelte eruit trekt gaat de kaart open en krijg je dit:


Ik heb als basis de Jilliez contour creator mal Elisabeth (018/0017) gebruikt, maar die heb ik anders gebruikt dan normaal.  


Op de voorkant heb ik een bloementoef verwerkt waarvoor ik diverse Noor! Design bloemenmallen heb gebruikt waaronder de roll up rose van de floral flourishes serie (6002/0473) en de Garden leaves 6002/0939).


De kikker en de tekst komen van het Bella Lulu knipvel Opkikker (3000/0025). Om de tekst heb ik met de Jilliez Art liner zwart (2018/1008) een klein doodle randje getekend.


De plaatjes van het knipvel van Bella Lulu Opkikker passen pefect bij het design papier van Noor Design Laveder Garden (6011/0591) hetgeen ik dan ook in de hele kaart heb verwerkt.


Aan de rechter kant heb ik twee pockets gecreëerd waarin ik twee tags van het Noor! Design Labels & Tags (6002/1175) heb gestopt.


Schuin van boven ziet de kaart er zo uit. IK vind hem gaaf geworden.


Tot de volgende keer.

creatieve groetjes,

1 opmerking: