woensdag 12 december 2018

Love and good Times

Hallo allemaal,

Gisteren hadden we een super gave bloghop met de Jilliez Aqua Brushmarkers. Jullie konden daar zien dat je met de aqua brushmarkers ook schitterende achtergronden kunt maken.


 Ik had voor deze bloghop meerdere achtergrondjes gemaakt en hier laat ik er nog 2 afgewerkte kaarten mee zien.


Ik zal hieronder uitleggen hoe ik deze kaarten gemaakt heb.


Dit had ik allemaal klaargelegd: een stuk aquarelpapier, een Jilliez mask stencil, rechthoekige gelliplate, brayer en natuurlijk een aantal aqua brushmarkers.


En met al die mooi kleurtjes is het niet makkelijk om te kiezen.


Met een aantal markers heb ik kleur aangebracht op de gelliplate. Vervolgens heb ik er met de brayer overheen gerold, een beetje met de kleuren mee om te voorkomen dat de kleuren te veel mengen.


























Daarna heb ik de mask stencil op de gelliplate gelegd en er met de brayer overheen gerold. Ik heb de mask verwijderd en het aquarelpapier op de gelliplate gelegd. Om de afdruk zo goed mogelijk op papier te krijgen kun je het best hier weer met de brayer overheen rollen. Bovenstaande afdrukken waren het resultaat.


2018/0006 Jilliez Mask Stencil2018/0007 Jilliez Mask Stencil

Dit zijn de mask stencils die ik gebruikt heb.


























Met de Mask stencils heb ik nog wat extra accenten aangebracht door stempelinkt te gebruiken. Voor de bloghop had ik gestempeld op de achtergrond en er een kerstkaart van gemaakt. Voor deze kaarten heb ik diverse snijmallen genomen en je kunt ze voor verschillende gelegenheden gebruiken.


Ik heb er kaartkarton bij gezocht in dezelfde tinten en dit papier heb ik ook voor de snijmallen gebruikt.


Deze kaart is zeer geschikt als mannenkaart, toch? Geweldig hè, al die mogelijkheden met de aqua brusmarkers!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.


1 opmerking: