zondag 23 december 2018

Kerstpresentje


Hallo allemaal,

Ik ben alweer aan de slag gegaan met de Jilliez Card Creator Elisabeth. Deze keer heb ik er een kerstpresentje in verwerkt.


De basis heb ik eerst in wit cardstock gemaakt waarna ik het bekleed heb met het Winter Wonderland design papier van Noor! Design. Vervolgens heb ik de bovenzijde van de mal nog eens uit mica gemaakt en dit op de voorste flap gemaakt waardoor er een soort doosje ontstaat.

2018/0017 Jilliez Card Creator

Om het presentje op zijn plek te houden heb ik een bakje gemaakt uit wit cardstock en dit aan de binnenzijde bevestigd.


Natuurlijk heb ik de digi gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers. Het doodlerandje rond de digi heb ik met de Jilliez Artliner gemaakt. Op het label heb ik gedoodled met de Jilliez Artliners Color. Ook het glitterkarton mag niet ontbreken. Hier heb ik het gebruikt voor de ijspegels.


Ik wens jullie nog een fijne creatieve dag !

Groetjes,


2 opmerkingen: