woensdag 19 december 2018

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Die super leuke digi van de eerste challenge in onze facebook groep kon ik natuurlijk niet ongekleurd laten. Ik heb hem uitgeprint op aquarelpapier en hem vanzelfsprekend ingekleurd met de Aqua Brusmarkers.


De basis is een vierkante kaart van Kraft karton en hierop is designpapier verwerkt van Noor! Design  (komt uit een al wat ouder paper bloc).


De tekst Happy Birthday heb ik uit 2 kleuren designpapier gesneden met een snijmal van Noor! Design.


Op een feestelijke kaart horen ook cadeautjes. Ook deze zijn van Noor! Design en ik heb ze uit Kraft karton gesneden en nogmaals uit glitterkarton. De strikjes heb ik uitgeknipt en op de cadeautjes van Kraft karton geplakt.

Jilliez A4 Glitterpapier Roze      Jilliez A4 Glitterpapier IJsblauw

Deze 2 mooie kleuren heb ik voor de strikjes gebruikt.


En dan die lieve panda nog. Soms heb ik de Aqua Brusmarkers gebruikt zoals ze in de verpakking zitten en voor een aantal vlakken heb ik kleuren gemengd. Op deze manier heb je altijd kleuren die je bij je designpapier kunt laten passen.


Op deze foto laat ik de kleuren zien die ik gebruikt heb. Je ziet dat ik onder het pandabeertje nog wat ondergrond geschilderd heb om hem niet te laten zweven.


Doen jullie ook mee aan de eerste Jilliez challenge. Je kunt nog meedoen tot en met 31 december.

Deze kaart is mijn laatste bijdrage aan het Jilliez blog. Het is een heel gezellig en creatief team, maar het kostte me iets te veel tijd en ik wil heel graag ook nog andere dingen doen. Wel zal ik actief blijven op facebook.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

1 opmerking: