maandag 10 december 2018

Flapper de Flap Kaart

Hallo allemaal,

Ik zag een prachtig blok designpapier in de winkel liggen en had gelijk een idee in mijn hoofd. Dat idee heb ik deze week voor jullie uitgewerkt. Ik heb namelijk dit album ermee gemaakt:


De basis voor dit album is de Jilliez card creator Elisabeth (2018/0017). Deze heb ik overdwars gelegd en de rondingen van een kant aan beide kanten geknipt.


Vervolgens heb ik aan beide zijden de stukken met de rondingen naar voren gevouwen


Dit deel heb ik op het tweede deel geplakt waarvan ik de zijflappen iets minder groot heb gemaakt


en ook het tweede deel weer op het derde deel waarvan de zijflapjes nog wat kleiner zijn


Ik heb ervoor gekozen om niet de hele basis op de volgende basis te plakken maar om pockets te creeren


Dit gaf makkelijk plaats aan 4 kleine en 1 grote tag die ik ook met de Jilliez mal heb gemaakt


Het prachtige Mintay papier (van het 15x15 blok dear diary) maakt het geheel helemaal af.


Ik ben er echt super blij mee en hoop jullie weer te hebben kunnen inspireren om andere dingen met mallen te doen dan waar ze oorspronkelijk voor gemaakt zijn. 

Creatieve groetjes,
Thera



1 opmerking: