maandag 3 december 2018

Beterschap

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kleurrijke kaart voor jullie. Deze beterschapskaart heb ik gemaakt met de Jilliez contour creator Emily (2018/0002). 


Het is soms best lastig om een kaart met een ronde boven- en onderkant dubbel te maken en dan ook nog zo dat hij blijft staan.


Hier heb ik een klein trucje voor. Leg de mal op papier en teken de buitenrand zoals je normaal gesproken doet, Leg de mal net voorbij de rondingen op het rechte stuk nogmaals op papier. Trek aan die kant niet weer de rondingen over, maar de rest van de mal wel. 


Snij de lijnen uit behalve de stippellijnen, dit wordt de vouwlijn. Nadat ik hem heb dubbelgevouwen heb ik een klein stukje van de onderste ronding recht afgeknipt. Hierdoor blijft de kaart goed staan. Hier merk je weinig van omdat het papier waarmee je mat wel de rondingen heeft.


De super leuke digi: Bella Lulu Lilly digi stamp (6001/1021) heb ik ingekleurd met de aqua brushmarkers van Jilliez. Die kleuren super makkelijk in. 


Het design papier komt uit het Mintay papierbloc Christmas stories en van de felling crappy papierbloc van Noor Design (6011/0559). Rondom de kikker heb ik de blauwe doilie van Noor design (6002/0929) gemat op wit cardstock. Daar schuin boven heb ik de sending love hart van Noor design beplakt met Mintay papier.


Onder de kikker heb ik een dubbele grasrand gemaakt met daarin de little happiness kattenstarten (6003/3001) en de kleine bloemetjes uit de serie little happiness. 


Aan de linkerkant heb ik het woord beterschap (6002/0412) op wit cardstock gemat en er zo een ranstans van gemaakt. De kleine tag heb ik met versamark en witte embossingpoeder de stempel Beterschap van Little happiness clear stamps gestempeld (6410/0473).


Ik hoop dat de ontvanger er een beetje vrolijk van wordt en dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven.

Creatieve groetjes,


2 opmerkingen: