woensdag 28 november 2018

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Het Jilliez glitterkarton is super fijn om mee te werken en de kleuren zijn heel mooi. Voor mijn kaart van vandaag heb ik het zilverkleurig karton gebruikt.


In combinatie met donkerblauw is dit wel erg chic, toch? Ik heb een vierkante donkerblauwe kaart gesneden en hierop een strook zilver glitterkarton bevestigd.


De tekst en sneeuwkristallen heb ik uit het zilver glitterkarton gesneden. Het snijdt geweldig en wat ik helemaal fijn vind, is dat ik na het gebruik van het glitterkarton niet meteen hoef te stofzuigen. Die ervaring heb ik met veel ander glitterkarton namelijk wel. De tekst is van Noor! Design en de sneeuwkristallen zijn van Tattered Lace.

Jilliez A4 Glitterpapier Zilver

Ik wil jullie nog een groot voordeel van het glitterkarton meegeven. Voor 3 vel betaal je maar € 2,75.


Uit donkerblauw kaartkarton heb ik die schattige hertjes van Noor! Design gesneden. Ik heb ze met dunne foamblokjes op het zilveren gedeelte bevestigd. Omdat het glitter niet meteen los laat, is het goed te beplakken.


Het kerstboompje van Marianne Design heb ik eveneens uit donkerblauw kaartkarton gesneden. Ik heb met Tipp-ex een paar gedeeltes van het boompje wit gemaakt om een sneeuweffect te creƫren. Je kunt hiervoor natuurlijk ook witte gesso gebruiken. Met zilverkleurige stickerrondjes heb ik nog wat versierd.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!


1 opmerking: