woensdag 7 november 2018

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Het leuke van de card en contour creators van Jilliez is dat je op een vrij simpele manier een hele aparte en mooi kaart hebt. Ik ben aan de slag gegaan met de Card Creator Elisabeth.


Voor de basis heb ik donkerrood kaartkarton gebruikt en pastel kleurig designpapier. Aan de zijkanten van de kaart heb ik een hele mooie rand van Noor! Design bevestigd.



Ik heb ook nog even een foto van de zijkant gemaakt, zodat je beter kunt zien hoe de kaart gevormd is.


Op de voorste flap heb ik de tekst Merry Christmas vastgezet. Deze is uit donkerrood kaartkarton gesneden met een mal van Noor! In de rechterhoek heb ik 2 ijskristallen geplakt, die uit glitterkarton zijn gesneden.


Op de kaart heb ik 2 kerstbloemen bevestigd met daarachter wat takjes met besjes (ook gesneden met mallen van Noor!). In het bloemhart heb ik een strass steentje geplakt.


Deze ster past perfect bij de sierrand. Hiervoor heb ik weer glitterkarton genomen en voor de achtergrond donkerrood kaartkarton. De achtergrond heb ik alleen geƫmbost en daarna uitgeknipt.


Deze doodle stempel is van Marianne Design. Ik heb hem met versamark gestempeld en daarna bewerkt met goudkleurige embossingpoeder. Het inkleuren heb ik met Copic Markers gedaan.


Op deze manier krijg ik aardig wat kerstkaarten af. Zijn jullie al druk bezig? Een hele fijne dag en tot de volgende keer!


1 opmerking: