zondag 25 november 2018

Kerstbal Kissis


Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaartjes met veel Jilliez. Zowel de mask stecils, glitterkarton en de brushmarkers heb ik gebruikt voor deze creatie.


De basis van dit kaartje zijn de kerstballen mallen van Dutch Doobadoo. Deze heb ik in wit cardstock gemaakt. Het design papier waarmee ik ze bekleedt heb is voor Noor! design, Rustic Christmas.

2018/2012 Jilliez Papierset A4 glitter 3 vel Wit

Rondom de digi zien jullie de mooie Winter Wishes cirkel (Noor! design) welke ik gestanst heb ik het Jilliez glitterkarton. Het glitterkarton is echt super, alleen al omdat je na gebruik niet alles onder de glitter hebt zitten. Natuurlijk is het glittergehalte in het echt ook supermooi.


Het kleurwerk heb ik gedaan met de Jilliez Aqua Brushmarkers.

2018/1006 Jilliez Aqua Brushmarkers Set Pink

Deze stiften kun je heel mooi met elkaar mengen waardoor je nog meer kleuren kunt creëren.


Op het design papier van de grote kerstbal heb ik gewerkt met twee Jilliez mask stencils.

2018/0006 Jilliez Mask Stencil      2018/0007 Jilliez Mask Stencil

De cirkels (2018/0007) heb ik met structuurpasta aangebracht waarna ik met Nuvo Glimmer Pasta de stiksteekjes (2018/0006) eroverheen hebt gezet. Zo heb ik een subtiele glitter gecreëerd voor een extra feestelijk effect.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze mooie producten en wens jullie nog een fijne creatieve dag !

Groetjes,





1 opmerking: