woensdag 14 november 2018

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Zelf vind ik het altijd fijn om wat kaarten op voorraad te hebben, zodat je niet op het laatste moment nog snel een kaartje moet maken. Soms gebeurt dat toch en daarom heb ik 2 kaarten voor jullie die je redelijk snel kunt maken met behulp van een mask stencil van Jilliez.


Voor de eerste kaart heb ik een vierkante dubbele bruine kaart gesneden en hierop heb ik een vierkant lichtbruin kaartkarton bevestigd. Het papier waarop ik met de mask stencil gewerkt heb is artist drawing paper van Schut.


Ik heb eerst mijn papier vastgezet op mijn craft sheet, vervolgens de mask stencil en toen de vakjes afgeplakt die ik niet wilde kleuren. Dat ziet er wel leuk uit hè.


Met een sponsje heb ik 3 verschillende kleuren Distress inkt aangebracht. Als je de mask stencil verwijdert heb je dit resultaat.


De randen van het papier heb ik bewerkt met een paper distresser en Distress inkt. Met bijpassende stempelinkt heb ik de vintage auto en de tekst afgedrukt. Deze zijn beide van Noor! Design. Nog een paar strass steentjes en je kaart is af. Ik had jullie 2 kaarten beloofd en de tweede heb ik op dezelfde manier gemaakt. Ik heb nu een rechthoekig kaart genomen en blauwtinten.


Op deze manier heb je snel een hele leuke kaart en door kleuren en stempels af te wisselen kun je zo'n kaart voor veel gelegenheden maken.

Een hele fijne dag en tot de volgende keer!

1 opmerking: