maandag 1 oktober 2018

Welkom Baby

Vorige week dinsdag hebben we voor de bloghop allemaal gebruik gemaakt van de Jilliez card creator mal Elisabeth 2018/0017. Deze week heb ik dezelfde mal gebruikt, maar dan net even anders.



In plaats van een Z-fold card heb ik er een dubbele in elkaar geklapte kaart van gemaakt. Het grote gedeelte van de mal heb ik overgetrokken zonder het onderste kleine gedeelte. 


Dit is de basis van de grote kaart. Daarin heb ik het kleine gedeelte van de mal verlengd en dubbelgeklapt opgeplakt.


Ook wellicht een verrassend element is dat ik voor dit kaartje het Noor! Design kerstpapierblok "silent night" (6011/0570) heb gebruikt. 


Zo zie je dat je zowel de mal als het papier op een heel andere manier kunt gebruiken. Achter het kleine dubbelgeslagen gedeelte heb ik ribbelkarton van Joy Crafts verwerkt (8089/0211).


De digi van Mo Manning heb ik ingekleurd met Winsor & Newton brushmarkers. En zowel op het inpakpapier als op de strik op het hoofd van de baby glitters aangebracht met de winks op Stella clear pen. 

  

Op verschillende plekken van de kaart heb ik de Noor! Design Mon Ami Fox (6002/1146) gebruikt omdat op het geboortekaartje dat we hadden ontvangen ook een vos stond afgebeeld. En ik hou ervan om er op die manier een persoonlijk kaartje van te maken. De letters WELKOM HENRY heb ik gemaakt met het We R Memory Keepers Word Punch Board (661599).


Ik vond het zo gaaf om te zien dat je de creator mal ook op deze manier (en nog veel meer andere manieren) kunt gebruiken. Je kunt je fantasie erop los laten.

Creatieve groetjes,






1 opmerking: