woensdag 10 oktober 2018

Time to Party

Hallo allemaal,

Woensdag is mijn vaste Jilliez blogdag en ik wil jullie vandaag een kaart laten zien met een mask, die ik zelf helemaal geweldig vind, de klokken.


De basis is een vierkante goudkleurige kaart met daarop een vierkant van donkerblauw kaartkarton. Vervolgens heb ik een vierkant aquarelpapier gesneden en hieronder leg ik uit hoe ik dat bewerkt heb.


Op een craft sheet heb ik 4 kleuren Distress inkt aangebracht: peeled paint, faded jeans, vintage photo en rusty hinge. Daar heb ik wat water over gesprayd en hier ben ik met mijn papier doorheen gegaan. Even drogen, kijken van welke kleur je wat meer wilt hebben, dit weer op je craf sheet aanbrengen, sprayen, je papier erdoor halen en weer drogen. Dit herhaal je tot je tevreden bent met het resultaat.


Daarna heb ik met de mask en rusty hinge de klokken op het papier gezet. Ik heb maar een klein beetje langs de randen aangebracht, zodat je een beetje wazig de vorm van de klokken krijgt.


Hier zie je een afbeelding van de mask stencil.


De wijzers van de klok heb ik nagetrokken op Kraft karton en ik heb ze op kleur gebracht met Distress inkt rusty hinge.


Deze mal van Noor! Design vond ik wel heel erg goed bij de mask passen. Na het uitsnijden heb ik versamark aangebracht, hierover blauwe embossingpoeder gestrooid en dit verhit.

Een bijpassende tekst maakt het kaartje compleet en is zeer goed als mannenkaart te gebruiken.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!



1 opmerking: