vrijdag 26 oktober 2018

Fijne Feestdagen

Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een Jilliez post laten zien Ik ben aan de slag gegaan met de Emily Card Creator. Ook dit is weer een heel leuk model.


Ik heb er dit keer een hangende kerstkaart van gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van 3 laagjes met hier tussen aan de boven en onderzijde een  kanten doily.


De mini kalendertjes doen het altijd heel erg leuk op je creatie.


Tegen de kersttijd verwerk ik vaak in het hart van de bloemen een kerstbelletje. 

2018/0002 Jilliez Contour Creator Emily

Deze keer heb ik gekozen voor gouden belletjes. Maar gebruik ook vaak zilver of witte.


In de winkel komen klanten nog veelvuldig voor een 3D plaatje. Dus deze keer heb ik die erop verwerkt.


Tot slot heb ik wat accenten aangegeven met sneeuwpasta en glitter voor het extra winterseffect.

Ik sluit af met een creatieve groet,


1 opmerking:

  1. Geweldig hoe je deze mal gebruikt hebt om een kalender ervan te maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen