maandag 8 oktober 2018

Fijne Feestdagen


Hallo allemaal,

Het is weer maandag, een nieuwe week. Ik heb het voorrecht om iedere week af te trappen met een nieuwe creatie gemaakt met een product van Jilliez. Dit keer heb ik ervoor gekozen om  een contour creator mal een beetje anders te gebruiken. Ik heb er dit kerstkoffertje/cadeaudoosje van gemaakt.


 Voor de basis heb ik dus 2x de contour creator mal Emily (2018/0002) uit donker blauw cardstock uitgeknipt. En gerilt net onder en boven de rondingen. de bovenkant heb ik nogmaals halverwege gerilt en hier een dalvouw van gemaakt. Daar twee gaten in gemaakt met een cropadile en een lint doorheen geregen. 


 De zijkanten heb ik dicht gemaakt met het blauwe cardstock waardoor er een doosje ontstaat. Ik heb er de inhoud van een hele doos Merci chocolaatjes in gedaan, maar natuurlijk is dit ook leuk als verpakking voor een klein kerstcadeautje of iets anders klein. Het doosje is ongeveer 10x10x3,5 cm.



Van de nieuwe Noor! Design hello autumn mal (6002/1045) heb ik een kerstmal gemaakt door de blaadjes te vervangen door hulstblaadjes uit de holly leaves mal (6002/0769) en rode kraaltjes uit eigen collectie te plakken. Deze heb ik gebruikt om mijn digi te omkaderen.




De digi, Noelle bearing gifts van Mo Manning, heb ik ingekleurd met Winsor & Newton bushmarkers. Als achtergrond heb ik eerst de Dutch Doobadoo mask art Snow erop gelegd en met Versamark bewerkt. Vervolgens clear embossingpoeder erop gedaan en verhit. Daarna heb ik met twee kleuren blauwe pan pastel de achtergrond afgemaakt.


Achter de afbeelding zitten de twee dennenbomen (6002/2056) en een oude ijspegel mal. Om het geheel af te maken heb ik de woorden Fijne Feestdagen (6002/2056) uit gestanst en gemat.



Hier wordt je toch vrolijk van om dit cadeau te geven of te krijgen.

Creatieve groetjes en een fijne week, 



1 opmerking: