zaterdag 13 oktober 2018

Christmas

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de leuke Jilliez Card Creator Elisabeth ,maar dan op een andere manier.


Ik heb alleen het grote gedeelte over getrokken van de mal ,het rechte gedeelte dus niet. Ik heb de mal toen om gedraaid op het cardstock en ook die kant zoals de andere kant over getrokken.


De rest van de mal heb ik dus weg gelaten. Daarna bekleed met designpapier en de randjes ruw gemaakt met de distresser. Achter het afdrukje heb ik het "gemat" met het kleine gedeelte in het midden van de Elisabeth mal,en ook bekleed met design papier.


Ook heb ik de mooi ronde kantrand mal (6002/1141) van Joy Crafts erachter geplakt en nog een "taart"kleedje. Wat bloemen,een strik,tekst en knoopjes en klaar is de kerstkaart !

Groetjes en een fijn weekend !




2 opmerkingen: