vrijdag 19 oktober 2018

Baby



Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie allemaal weer even een kijkje komen nemen op het Jilliez blog. Ik heb nogmaals een keer de Baby Album Creator gebruikt. Maar nu niet als album maar zoals jullie kunnen zien als 
babyslinger.


Ik heb dit keer alleen de letters omtrokken op Cardstock. Hierna heb ik de volgens de aangegeven binnenlijnen op de sjablonen deze omtrokken op het design papier. Zelf teken ik altijd aan de goede kant op het papier. Zo krijg je namelijk een mooiere snijlijn. En laten we eerlijk zijn een 3D plaatje knip je ook aan de goede kant door je papier.


Hier de eerste letter B. Tussen de letters heb ik een kanten doily om het touw geplakt. Hierop een leuke stans van een Sokje!


Letter A is op dezelfde manier gemaakt. Op de letter zit een berenplaatje geknipt uit een 3D plaatjes van Barto


De leuke houten ornamentjes zijn er zowel in een jongens uitvoering als hier voor een meisje.


Op de letter Y zit het hele beertje. Alle letters zitten met knijpertjes aan het touw vast gemaakt.


En hier het totaal overzicht. Het is een leuke slinger geworden die jezelf zo kunt uitbreiden als je maar wilt. En dat geldt ook voor de tussenliggende delen. Ook deze creatie is heel leuk om te maken en naar eigen idee ui te breiden zoveel je maar wilt.

2018/0018 Jilliez Album Creator Baby

Ook nu eindig ik weer met een creatieve groet,

 

1 opmerking: