woensdag 26 september 2018

Inspire

Hallo allemaal,

Wat geweldig om deel uit te maken van een gezellig, leuk en zeer creatief Design Team van het nieuwe hippe hobbymerk Jilliez. Eind september zullen de producten in de winkels liggen. Ik zal me eerst even voorstellen.

ANJA

Mijn naam is Anja Bakker. Ik ben 56 jaar, getrouwd en we wonen samen met onze border collie Max in Best. Al geruime tijd ben ik actief in de hobbywereld en mijn "probleem"is dat ik veel te veel leuk vind. Op dit moment ben ik het meeste bezig met kaarten maken en mixed media, waarbij ik gebruik maak van snijmallen, masks, stempelinkt, stempels, PanPastel, Copic Markers, Sennelier, kleurpotloden, alcohol inkt en ik zal nog wel een paar dingen vergeten. Voor vandaag heb ik een kaart gemaakt met diverse mask stencils.


De basis is een vierkante paarse kaart en hierop heb ik 2 kleuren kaartkarton verwerkt die passen bij de kleuren PanPastel die ik gebruikt heb.


Ik heb een stuk fluweelkarton op kleur gebracht met PanPastel en vervolgens met een paar mask stencils versmark aangebracht. Daar ben ik voorzichtig met dezelfde kleuren PanPastel overheen gegaan.



Na het fixeren heb ik op een paar plaatsen structuurpasta met een mask stencil aangebracht. Laat dit wel even goed drogen.



Op deze foto zie je het effect van de mask stencils heel goed. De tekst is is een stempel van Noor! Design. En dit is wat wij willen doen, jullie inspireren.


De bloem is van Studio Light en deze heb ik gestempeld met versamark en hierover zwarte embossingpoeder gestrooid. Hij is ingekleurd met Copic Markers.


Hebben jullie ook al zo'n zin om met deze super leuke producten aan de slag te gaan?

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.


1 opmerking: