zaterdag 22 september 2018

Happy Birthday



Hoi Allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Sandra van der Veer , en ik mag deel uitmaken van het design team van Jilliez. Hoe leuk! In 2008 ben ik verslaafd geraakt aan het stempel & scrapvirus en kleur ik graag in met Fabercastell en Derwent potloden ,Zig clean colors,distress inkt en light markers. Ook maak ik graag fotoboekjes,tasjes,doosjes en scrap layouts.


Deze kaart heb ik vandaag gemaakt ,issie niet super leuk.


Ik ben ik aan de slag gegaan met de gave mal van Jilliez De Contour Creator 2018/0002 . Ik heb craft karton gebruikt en gemat met blauw scrap papier. Daar bovenop ben ik aan de gang gegaan met watercouler papier en eerst ingekleurd met distress inkt (wild honey),en daarna het toffe mask stencil gebruikt van Jilliez nr; 2018/0007 en met dezelfde kleur inkt er overheen gegaan.

      

 Ook heb ik nog een strook gemaakt en ingekleurd met distress inkt(salty ocean),en daar overheen nog een gaaf Jilliez mask stencil 2018/0006 gebruikt.

     

Daar overheen weer een geel strookje met het Jilliez mask stencil 2018/0005. Verder wat sterren uitgestanst en ook bewerkt met de Jilliez stencil mask 2018/0005.


Het afdrukje is van CC Design en heb ik in gekleurd met de Zig clean color real brush.

Dit was mijn kaartje van deze week! Binnenkort zijn de Jilliez produkten bij de betere hobbyzaken te verkrijgen!

Groetjesss 



4 opmerkingen: