zaterdag 29 september 2018

Christmas

Hallo allemaal ,

Het is weer zaterdag en vandaag laat ik jullie mijn uitwerking zien met de gave Jilliez Card Creator Doorhanger (2018/0004).


Ik heb eerst de mal overgetekend op zwart cardstock. En daarna bekleed met kerst designpapier.


Wat frantage poeder en foam ball clay erop als sneeuw,en wat glitter rond het afdrukje. Achter het afdrukje heb ik een mal van Joy (6002/0147) geplakt en daarachter een kanten kleedje. Aan de zijkant heb ik 2 labeltjes geplaatst  met een zilveren kerstbedeltje aan het lintje. Bovenin heb ik nog een mooie blauwe randmal van Joy gebruikt ,en de prachtige bloemen zijn ook van Joy (6002/1048). Hier en daar weer wat lovertjes. En onderin nog 3 knoopjes geplakt om het af te maken.


Dit was mijn inspiratie met de deurhanger van vandaag.

Groetjes.


6 opmerkingen: