woensdag 24 oktober 2018

Hartelijk Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Regelmatig lees ik dat veel kaartenmaaksters het lastig vinden om een kaart voor mannen te maken. Daarom heb ik met die super gave mask stencils van Jilliez een mannenkaart gemaakt.


De basis is een rechthoekige zwarte kaart met hierop een rechthoek van koperkleurig spiegelkarton. Hierop zitten drie stroken zwart kaartkarton die ik bewerkt heb met een mask stencil.


Dit is de Jilliez mask stencil die ik gebruikt heb.


Ik heb de mask op zwart kaartkarton gelegd en deze ingesmeerd met structuurpasta. Laat dit altijd even goed drogen.


Ik heb dit op kleur gebracht met Nuvo embellishment mousse. Ik breng altijd wat mousse aan op een palet en wrijf dan met mijn vingers de mousse op het papier. Dit heb ik in drie stroken gesneden en op de kaart bevestigd.


Voor de versiering van de kaart heb ik een aantal dingen uitgesneden uit zwart kaartkarton en dit ook op kleur gebracht met de mousse. De bloem en het gereedschap zijn van Noor! Design en de vierkantjes en hartjes.


Ik heb een extra zwarte strook gesneden en op de kaart geplakt. Hierop heb ik de vierkantjes en het gereedschap bevestigd.


De tekst heb ik gestempeld met versamark, hierop koperkleurige embossingpoeder gestrooid en dit verhit. Nu had ik ook nog een bloem uitgesneden en hartjes. Hier heb ik een dameskaart van gemaakt.


Hebben jullie nu weer een leuk idee voor een kaart voor mannen (en vrouwen)?

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer!


3 opmerkingen: